Nalagam ...

Pogosto Zastavljena Vprašanja

Nekaj najbolj pogosto zastavljenih vprašanj

Kako dolgo traja servis?

Časovni okvir poravila je odvisen od napake oz poškodbe naprave. Večino servisov opravimo v 30 – 60 min je pa čas servisa odvisen od čakalne vrste in vrste napake.

Se moram na servis naročiti?

Predhodno naročanje ni potrebno – je pa zaželjeno, da nas kontaktirate zaradi čakalnih vrst. S tem si zagotovite, da bo vaša naprava popravljena v najhitrejšem možnem času.

Lahko napravo pošljem po pošti?

Seveda, vaše naprave lahko pošljete tudi po pošti na naš naslov. V paketu nam pustite tudi kontaktne podatke in opis napake.

Moram podatke iz naprave pred servisom zbrisati?

Za enostavnejša popravila ni potrebe po posegu v sistem tako, da podatkov ni potrebno brisati oz se med servisiranjem ne brišejo. Vsekakor pa priporočamo varnostno kopijo vaših podatkov.

Telefon mi je padel v vodo - je to možno popraviti?

V sklopu naših storitev nudimo tudi servis naprav v kontaktu z vodo. Rezultati servisa pa so seveda odvisni od poškodbe same naprave.

Je pri vas možno parkirati?

Za naše stranke imamo vedno prosto brezplačno parkirno mesto tik pred servisom tako, da ni potrebe po iskanju parkirnih mest v bližini.

Je v času servisa možno dobiti nadomesten telefon?

V času servisa imamo na voljo nadomestne iPhone brezplačno.

Newsletter signup

Book an Engineer

Collection Day
Computer / Laptop

Brand

Operating System

First name

Last name

Email address

Contact phone number

Address

City

Special requests

Rezervirajte termin